B2B Retention & Loyalty Executive [Romania]


 

Tip job:
Determinat/Full time, 6 luni
Număr Post:
CZEL323436
Localitate:
Bucuresti
Companie:
Orange Romania
Dată limită:
06/09/2023

Te gândești la creșterea ta profesională? Cum ți-ar plăcea să experimentezi în continuare #LifeAtOrange, dezvoltând în același timp noi abilități și având rolul la care visezi?


Ce căutăm

Suntem in cautarea unui vanzator care sa se ocupe de campanii de retinere si loializare cu scopul de a imbunatati experienta clientilor si de a securiza baza de clienti business.

Ce trebuie să faci

  • Previne incercarile de frauda, se asigura ca protejeaza compania de orice risc si foloseste corect bazele de date si programele puse la dispozitie.
  • Promoveaza si vinde servicii si produse Orange dedicate segmentelor SME prin identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora.
  • Gestionarea solicitarilor de reziliere sosite din partea abonatilor Orange din segmentul SME si retinerea lor in retea prin vanzarea si promovarea de servicii.
  • Implementeaza facilitatile programului Orange Thank You; livrarea terminalelor prin curier; fidelizarea clientilor prin vânzarea produselor si serviciilor Orange: terminale si device-uri; VAS, optiuni de internet; internet nelimitat SIM.
  • Înregistreaza in baza de date plangerile referitoare la produsele Orange livrate prin curier : terminale si device-uri.
  • Optimizeaza subscriptiile la solicitarea clientilor si vinde servicii suplimentare (Internet nelimitat, optiuni de internet, VAS etc).
  • Prelungeste perioada contractuala pentru conturile clientilor retinuti si inchide numerele conturilor care nu au putut fi retinute.
  • Raspunde prin e-mail sau telefon la solicitarile tuturor clientilor, adresate prin e-mail, telefonic si online, cu subiecte legate de procesul de retentie si loialitate.
  • Urmareste si verifica dovezile de plata pentru produsele vandute prin curier: terminale si device-uri.

Ce trebuie să știi

Cunostinte profesionale:

  • Limba Engleza-fluent
  • MS Office
  • Cunoasterea procesului de vanzare
  • Cunoasterea pietei si a sectorului telecom

Educatie si experienta :

  • Studii medii
  • Experienta in relationarea cu clientii si vanzare.

Competente specifice:

  • Business awareness
  • Orientare catre client
  • Tehnici de negociere
  • Abilitatea de a livra rezultate

Ce câștigi

  • Bonusuri de performanță – acordate pe baza rezultatelor tale și ale companiei;
  • Bonusuri de loialitate, dacă îți prelungești șederea;
  • Tichete de masă electronice;
  • Asigurare medicală și de viață pentru tine - facilități și pentru familia ta;
  • #WFH și program flexibil;
  • Abonament profesional GSM;
  • Abonament GSM personal, de asemenea [noi credem în comunicare!];
  • Subvenții speciale pentru smartphone-uri și dispozitive; reduceri pentru produsele și serviciile Orange;
  • Platforme de dezvoltare – Orange Learning, Traininguri, Consiliere în carieră, Coaching și mentorat în planul de carieră;
  • Programe de Wellbeing – îți susținem Zen-ul;
  • și mult mai multe!


Vino și lucrează pentru o companie #TopEmployer. Ai putea fi parte dintr-o organizație în care colegii extraordinari și spiritul de echipă te susțin în dezvoltarea profesională.

Aplică și hai să stăm de vorbă!

La Orange, poți.


Încurajăm toate profilele de candidați, indiferent de sex, vârstă, rasă, cetățenie, etnie, culoare, limbă, religie, origine socială, trăsături genetice, orientare sexuală, dizabilitate permanentă sau temporară, naționalitate, opțiune politică, categorie socială sau origini sociale, situație sau responsabilitate familială, apartenență la o categorie defavorizată, apartenență ori activitate sindicală.

Sponsored Ads


 

.
Previous Post Next Post

نموذج الاتصال